Nutrilife centar

Novosti

Blagdanski ručak

BLAGDANSKI
RUČAK

Stižu nam blagdani, a s njima i dani ispunjeni obiteljskim druženjem i uživanjem u hrani.

Ipak, mnogi od nas ne razmišljaju o posljedicama koje sa sobom nosi blagdansko prejedanje. Osim što nije dobro za zdravlje, mnogi će u kratkom periodu nagomilati kilograme zbog kojih će se kasnije pokajati.

Većina ljudi se jednostavno ne može oduprijeti svojim omiljenim blagdanskim namirnicama. poanta svega je u umjerenosti, ništa nam nije zabranjeno jesti. Međutim granica između fine sitosti i prejedanja jednostavno mora postojati . To i jest glavni problem zašto ljudi tijekom blagdana dobiju pokoji kilogram viška. ‘Gladne oči’ teško je ignorirati i posezanje za još kojim kolačićem više na prvu nam se ne čini kao veliki problem.

Trebali bismo jesti raznoliko i šareno. Bitno je da se na dnevnom meniju uvijek nalazi dovoljna količina voća i povrća, bilo u svježem obliku, kuhanom ili pak pirjanom na maslinovom ulju. Ono što je važno jest omjer unesenih ugljikohidrata, masti i proteina. 

Iz prehrane ne treba ništa izbacivati jer je poanta svega umjerenost, stoga slatki desert nakon zdravog obroka definitivno neće ugroziti našu tjelesnu masu.

RECEPT ZA KVALITETNI NUTRITIVNI RUČAK PO RECEPTURI NUTRILIFE CENTRA

BROJ KALORIJA                                                765kcal

 

RUČAK po osobi

 

Pureća prsa, pečena u pećnici, bez masti

1.5 filet

165 g

 

Kompot od jabuka bez šećera, sa sladilima

 

1

Jabuka (cijela) 200g, Stevia 1g

Zelena salata

 

1

Ocat jabučni 10g, Salata zelena 80g, Sol morska 0g, Ulje maslinovo 1g, Ulje suncokretovo 1g

Juha od piletine

 

1

Mrkva 20g, Peršin list 20g, Pile (cijelo-prosjek) 30g, Sol morska .5g, Ulje suncokretovo 2.5g

Mlinci

 

1

Mlinci 100g, Sol morska .5g, Ulje suncokretovo 2.5g

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Saznaj sve novosti na vrijeme

Prijavi se na naš newsletter

Prijava