Nutrilife centar

Novosti

Prehrana Cristiano Ronaldo

Ronaldo je danas drugo najpoznatije ime u nogometnom svijetu, a njegovo rivalstvo s Messijem i natjecanje s ostatkom nogometnog svijeta koji ga želi pobijediti znači da svake godine treba biti najbolji kako bi održao svoj status.
Kao nogometaš koji je vrlo rano počeo brinuti o svojoj karijeri, shvativši već tada da mu za uspjeh treba tim. O njegovom tijelu i rezultatima brine nekoliko trenera, psiholog, liječnik, fizioterapeut te ima svog posebnog kuhara.
Ono što su dugotrajan trud i disciplina te režim treninga i sportske prehrane učinili je to da i u svojim tridesetim godinama ovaj igrač može davati vrhunske predstave u nogometu. Vrlo često se pokazuje bez majice na terenu, pokazujući isklesano i održavano tijelo. Tijekom godina zadržao je ubojitu tehniku, ali i fizičke predispozicije brzine, snage i izdržljivosti. Međutim, Cristiano ima i privatne treninge. Da bi sve to izdržao, veliku ulogu u njegovom uspjehu ima prehrana. Pomno bira što jede jer samo pravilna prehrana može dati rezultate s redovitim intenzivnim treninzima i velikim brojem natjecanja. Ronaldo uvijek igra nekom od najvećih klubova na svijetu.
Cristiano ne preskače obroke,. Važan mu je doručak kao početak dana.
 
Ne konzumira šećer, pije proteinske smoothie, uzima multivitamine i dodatke prehrani za zdravlje zglobova.
Konzumira puno povrća. Ronaldo kaže da je tajna njegovog uspjeha da redovito jede, te da jede do šest obroka dnevno. Hrani se raznoliko, ali izbjegava procesiranu hranu i alkohol. Jede cjelovite namirnice, bira nemasne izvore proteina. Na jelovniku redovito ima ribu, voli bakalar, brancin, te posebno jelo bacalhau a braz, plata bakalara, luka, krumpira i jaja. Kao što znamo porijeklom je s Madeire, otoka na Atlantiku, i vidi se jak utjecaj mediteranske prehrane. Za posebne prigode nagradi se lignjama. Međuobroke drži jednostavnima, ponekad samo sardine s kruhom, jednostavno jelo u tradiciji mediteranskih težaka i radnika.
 

Primjer dnevnog jelovnika:

– Doručak: voćni sok, bjelanjci, cjelovite žitarice, jogurt, birana šunka i sirevi, tost s avokadom, jogurt
– Ručak: tjestenina, morska riba, pečeni krumpir, zeleno povrće i salata od piletine
–  Popodnevni međuobrok: uključuje peciva od tune i svježe pripremljen sok voća
–  Večera: riža i grah, kao i piletina i voće.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Saznaj sve novosti na vrijeme

Prijavi se na naš newsletter

Prijava