Nutrilife centar

Novosti

Za vaše najbolje zdravlje i najsretniji mikrobiom do sada.

 Evo zašto su zdrava crijeva zaista važna i što možete učiniti da biste poboljšali svoje.  Mihali smo Mikhailu Todd, certificiranu trenericu za integrirano prehrambeno zdravlje, specijaliziranu za zdravlje crijeva i psihologiju prehrane, za padove.

WelleCo (W): Zašto je gastrointestinalni trakt toliko važan za naše cjelokupno zdravlje?

 Mikhaila Todd (MT): Gastrointestinalni (GI) trakt visoko je specijalizirana probavna cesta duga 30 stopa, od usta do anusa.  Izvlači hranjive sastojke iz hrane koju unosite i isporučuje energiju do svake stanice u vašem tijelu.  Neravnoteža bakterija, mehaničke blokade i drugi problemi mogu stvoriti smetnje u nesmetanom funkcioniranju vašeg probavnog sustava, uzrokujući probleme od trbušne nevolje i nadutosti do kroničnih bolesti.  Najvažniji dio GI trakta je vaša bakterijska zajednica u crijevima, poznata kao mikrobiom.  Sastoji se od milijardi živih bakterija (otprilike 35 000 različitih sojeva) koje su zajedno s vama evoluirale radi uštede energije prenošenjem vanjskih izvora.  Bakterije u vašim crijevima stvaraju vitamine, pomažu u zaštiti od patogena, uklanjaju toksine, služe kao interna ljekarna stvaranjem prirodnih antibiotika, uravnotežuju razinu hormona i pomažu vam u probavi hrane.  Primjerice, kada jedete povrće, vaše tijelo razgrađuje ugljikohidrate do glukoze, a ostatke (neprobavljiva vlakna) bakterije konzumiraju poput usisavača koji se hrani vlaknima koja ne možete probaviti.

W: Kako naša crijeva utječu na zdravstvene aspekte koji, čini se, nemaju nikakve veze s probavom?

 MT: Kad su vam crijeva nezdrava, ugroženo je cijelo tijelo.  To je zato što probavni, imunološki, živčani i endokrini sustav međusobno komuniciraju i komuniciraju.  Kad vam crijeva ne funkcioniraju pravilno, procesi ostalih sustava mogu biti ugroženi.  Kronične bolesti poput artritisa, dijabetesa i depresije mogu se pratiti do nadraženog i upaljenog crijeva.  Čak i manje bolesti, poput zatvora, stanja kože, nedostatka libida, bolova i umora izravno su povezane s disfunkcijom crijeva.  Uz to, oštećena crijeva mogu smanjiti toksine koji mogu napustiti tijelo, što dovodi do preranog starenja.

 W: Što utječe na zdravlje crijeva?

 MT: Vrsta porođaja, prehrana tijekom dojenačke dobi (hranjeno majčinim mlijekom ili ne), prehrana tijekom odrasle dobi, upotreba antibiotika (u lijekovima, kao i u neekološkom tvorničkom mesnom mesu koje koristi raširene antibiotike, a zatim se unosi), kemikalije u koži / kući  proizvodi za čišćenje ili prskani po hrani na plastiku Tupperware, genetika i stres.

 W: Mogu li naše emocije utjecati na njegovo zdravlje?

MT: Između mozga i crijeva postoji stalna dvosmjerna komunikacija.  Simptomi poremećaja crijeva često idu ruku pod ruku s poremećajima raspoloženja poput anksioznosti i depresije.  Serotonin, neurotransmiter “sreće”, proizvode prvenstveno crijeva, kao i noradrenalin i dopamin.  Stres može nastati i u crijevima i u umu, a budući da tijelo ne može isključiti akutni stresni odgovor, može rezultirati distresom u gastrointestinalnom traktu.  Crijeva su ujedno i vaš najveći osjetni organ, pa “osjećaji u crijevima”, “leptirići u trbuhu” i “želudac koji je vezan u čvorove” mogu utjecati na vaše emocije i obrnuto.

 W: Kako znati kada naša crijeva nisu zdrava ili rade optimalno?

 MT: Simptomi mogu varirati od nadutosti, žgaravice, plinova i stanja kože do moždane magle, osjetljivosti na hranu i nesanice.  Ako vjerujete da imate problema s probavom, najbolje je posjetiti liječnika i zatražiti testiranje.  Prvi znak mogu biti oblik i učestalost stolice (varira od osobe do osobe zbog vremena prolaska, idealno je jednom dnevno barem do 3 puta dnevno – vani što se smatra zatvorom ili labavim alatom koji signalizira probavne probleme).  .

 Zdravlje crijeva s prebiotikom inulinom

W: Kako mogu održavati zdravlje crijeva?

 MT: Dijeta je najmoćniji utjecaj na vaš crijevni mikrobiom.  Zapadnjačka prehrana, teška u mesu i prerađenoj hrani, povezana je s disbiozom, poremećajem u crijevnim bakterijama.  Najbolja stvar za vaša crijeva je jesti veliku sezonsku raznolikost svježeg voća i povrća i cjelovitih žitarica i smanjiti unos mesa uzetog s antibiotika i hormona uzgojenog na farmi.  Lokalno kupujte što bliže izvoru.  Voće i povrće nose bakterije koje nam pomažu u probavi hrane, a to gubimo kada kupujemo neorganske proizvode prskane kemijskim proizvodima.  Topljiva vlakna temelj su zdravog mikrobioma, jer to jedu vaše crijevne bakterije.  Kad ga hranite topivim vlaknima, to vas nagrađuje proizvodnjom hranjivih nusproizvoda.

Nadopunite svoju prehranu učinkovitim dodatkom poput Super Booster Gut Health s prebiotikom inulinom.  Terapijska formula s vrhunskim hranjivim tvarima, uključujući trešnju Acerola bogatu vitaminom C, prebiotički inulin i vodeni kolagen za zdravo vezivno tkivo, promiče zdravu funkciju probavnog sustava i poboljšava zdravu floru probavnog sustava i dobar rast bakterija.

Eksperimentirajte i uvrstite fermentiranu hranu kao što su kimchi, kiseli kupus, kefir, miso, jogurt i tempeh.  Uzimajte antibiotike samo kada je to potrebno (pretjerana higijena ubija dobre bakterije, a zle), istisnite alergene, toksine, previše kofeina i alkohola.  Dodajte tehnike meditacije i smanjenja stresa kako biste smirili um i crijeva.  I na kraju vježbajte pažljivo jedenje.  Jelo je zapravo zasebno ponašanje u usporedbi s nečim poput gledanja televizije ili pomicanja po telefonu.  Da bi se dogodila pravilna probava, morate je početi cijeniti kao zasebnu aktivnost.

 

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *

Saznaj sve novosti na vrijeme

Prijavi se na naš newsletter

Prijava
Zdravi životni stil u Nutrilife CentruPoklon dobrodošlice -10% popusta

Iskoristi 10% popusta prilikom sljedećeg dolaska u Nutrilife Centar. Sada je najbolji trenutak za odluku o prelasku na zdraviji način života. Ne dopustite  da vaše tijelo opterećuju suvišni kilogrami!

*** popust se ne odnosi na WelleCo proizvode