Uvjeti poslovanja Internet trgovine NUTRILIFECENTAR.HR sastavljeni su u skladu sa aktualnim Zakonom o zaštiti potrošača (ZZP) i Zakonom o obveznim odnosima (ZOO). Primjenjuju se hrvatski zakoni.
Prodavatelj (prodajno mjesto):
- ANVIDO d.o.o.
- Adresa: KVINTIČKA 53, 10 000 ZAGREB, HRVATSKA
- Mobitel: +385 91303 1028
- Email: info@nutrilifecentar.hr
- OIB 65996756792
Društvo ANVIDO d.o.o., Kvintička 53, 10000 Zagreb, upisano je u sudski registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod brojem 081113826, OIB 65996756792. Temeljni kapital društva iznosi 2.654,46 EUR i uplaćen je u cijelosti. Direktor društva: Ivana Barišić. Račun za redovno poslovanje društva, IBAN HR8023400091110882365, vodi se kod PRIVREDNE BANKE ZAGREB d.d., Radnička cesta 50, 10000 Zagreb.
Kupac
Svaka pravna ili fizička osoba koja na stranici nutrilifecentar.hr izvrši narudžbu.
Račun
Kupac će ga primiti na mail adresu koju je ostavio prilikom kupnje, te predstavlja dokaz o sklopljenom ugovoru između kupca i prodavatelja (nutrilifecentar.hr)
Cijene
Sve cijene na nutrilifecentar.hr su izražene su u kunama (HRK) i eurima (EUR) do kraja 2023 godine, a nakon toga u eurima (€), PDV je uračunat u cijenu, te vrijede za sve načine plaćanja u trenutku obavljanja kupnje. Cijene se mogu promijeniti bez najave.
Narudžba
Kupac naručuje proizvod elektroničkim putem te klikom „dodaj u košaricu“ sprema proizvod koji namjerava kupiti. Klikom na košaricu prikazuje se njezin sadržaj. Sadržaj se može ukloniti ili promijeniti. Nakon završetka kupovine kupac treba potvrditi narudžbu, te napisati potrebne podatke i izabrati način plaćanja, te dostavu.
Kada kupac prođe cijeli postupak ugovor se smatra sklopljenim. Prodavatelj (nutrilifecentar.hr) je dužan ispostaviti kupcu potvrdu primitka.
Kuponi
Nutrilifecentar.hr može dati kupone koji označavaju popust na određene artikle u nekom iznosu koji će odrediti nutrilifecentar.hr
Akcija
Akcijska prodaja je prodaja određenih proizvoda po cijeni koja je niža od cijene tog proizvoda u redovnoj prodaji. Nutrilifecentar.hr će periodično, po svojoj odluci stavljati određene proizvode na akcijsku prodaju. U okviru sniženja iskazuju se redovna cijena i nova snižena cijena. Za kupnju na sniženju kupac ima ista prava kao u redovnoj prodaji. Označeno je trajanje akcijske ponude.
Kupnja na akciji vrijedi ako je kupac kupio proizvod na kojem je prikazana snižena cijena.
Najniža cijena u zadnjih 30 dana prije početka sniženja ili rasprodaje prikazuje se na pojedinačnom proizvodu i označena je tekstom “Najniža cijena u 30 prije akcije”.
Nakon isteka roka akcijske prodaje, nutrilifecentar.hr neće primati nove narudžbe po uvjetima koji se odnose na akcijsku prodaju proizvoda kojem je istekao rok akcijske ponude.
Skladištenje i slanje proizvoda
Za nutrilifecentar.hr sladištenje i pakiranja proizvoda koji se prodaju na stranici www.nutrilifecentar.hr koja služi kao prodajno mjesto obavlja se na lokaciji Ulica grada Vukovara 284, Nutrilife Centar, 3 kat, 10000 Zagreb.
Sklapanje i raskid ugovora o prodaji
Ovi Uvjeti kao i pojedini uvjeti prodaje naznačeni uz informacije o određenim proizvodima predstavljaju ponudu nutrilifecentar.hr za sklapanje Ugovora te korisnik kao kupac zaključivanjem narudžbe ili na drugi način utvrđen ovim Uvjetima iste prihvaća čime se smatra da je zaključen Ugovor između korisnika i nutrilifecentar.hr, a prema uvjetima prodaje navedenim u ovim Uvjetima.
Predmet i komercijalna svrha Ugovora je kupnja odabranog proizvoda putem web trgovine nutrilifecentar.hr uz plaćanje odgovarajuće naknade – cijene toga proizvoda. Ugovor se zaključuje sredstvima daljinske komunikacije (Ugovor sklopljen na daljinu) i to putem: tiskanih promidžbenih poruka s narudžbenicom i Interneta.
Ugovor stupa na snagu i obvezuje u trenutku zaključenja narudžbe.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor u roku 14 dana od kada ste zaprimili proizvod. Poslati upit na info@nutrilifecentar.hr
Prema Zakonu o zaštiti potrošača kupac je dužan izvršiti povrat robe u roku od 14 dana od trenutka kada je zaprimio narudžbu, te je dužan snositi troškove povrata robe. Za sva pitanja stojimo na raspolaganju na našem broju telefona (01 4840534) ili e-mail adresi (info@nutrilifecentar.hr). Mole se kupci koji vraćaju kupljeni proizvod da isti zapakiraju u originalnu ambalažu (onu u kojoj je proizvod stigao). Kada nas obavijestite o stanju kupljenog proizvoda i razlogu vraćanja, povratno ćemo vas obavijestiti o mogućnostima (povrat novca, zamjena proizvoda, druge informacije vezane uz kupljeni proizvod).
Kupac je odgovoran za svako oštećenje koje nije uzrokovano provjerom stanja, te će se u tom slučaju umanjiti vrijednost proizvoda. Nutrilifecentar.hr će o tome pravovremeno obavijestiti kupca.
Da bi se izbjegao jednostrani raskid ugovora nutrilifecentar.hr preporučuje svojim kupcima da dobro i temeljito pregledaju slike, karakteristike i opise proizvoda na web stranici www.nutrilifecentar.hr
Ukoliko je na pristiglom proizvodu ambalaža oštećena nemojte preuzimati kupljeni proizvod od dostavljača, te zatražite da se proizvod vrati pošiljatelju (nutrilifecentar.hr) i upozorite dostavljača na neispravnu ambalažu, u protivnom smatrati će se da je kupac preuzeo proizvod s ispravnom ambalažom.
Zbog higijenskih razloga nutrilifecentar.hr neće prihvatiti vraćanje proizvoda koji su izvađeni iz originalnog pakiranja osim ako je na proizvodu nađeno mehaničko oštećenje.
Zamjena i vraćanje proizvoda moguća je dok sigurnosna naljepnica nije uklonjena ili oštećena. Ako je sigurnosna naljepnica oštećena ili uklonjena, vraćanje i zamjena proizvoda ne može biti moguća jer će se u tom slučaju smatrati da je proizvod izvađen iz originalnog pakiranja, te zbog higijenskih razloga ne možemo prihvatiti zamjenu ili vraćanje proizvoda. Ako je na proizvodu nađeno mehaničko oštećenje u tom slučaju prihvatiti će se odgovarajuće jamstvo za taj proizvod.
Ukoliko kupac odbije prihvatiti naručeni proizvod bez ikakvog razloga, nutrilifecentar.hr ima pravo oduzeti troškove dostave od punog uplaćenog iznosa za proizvod.
Kupca ćemo obavijestiti o statusu vraćenog proizvoda u roku 7 dana, a povrat novčanih sredstava biti će ostvaren najkasnije u roku od 5 dana od kada je Kupac obaviješten o stanju vraćenog proizvoda.
Ako kupac izvrši narudžbu s netočnim ili nepotpunim podacima koji su nužni za uspješno obavljanje dostave (ime i prezime, ulica i kućni broj, poštanski broj, broj telefona), zadržavamo pravo da narudžbu ne pošaljemo dok kupac ne dostavi ispravne i potpune podatke. Ako kupac ne dostavi podatke nužne za uspješno obavljanje dostave u roku 48h, rezervacija traženih proizvoda će se poništiti.
Platforma za online rješavanje sporova
Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016, diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnje bit će moguće riješiti putem ODR platforme. Platforma za rješavanje sporova dostupna je na adresi https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR.
To znači da ako naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU, najprije pokušate riješiti bez uključivanja sudova.
Reklamacije i prigovori
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte, te usmeno putem telefona:
- na broj telefona: +385 1 4840534
- na e-mail adresu: info@nutrilifecentar.hr
- na adresu: Anvido d.o.o., Kvintička 53, 10 000 Zagreb
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, korisnik treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Nutrilifecentar.hr vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana, te da korisnik nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi nutrilifecentar.hr
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi nutrilifecentar.hr, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi korisnik.